Skocznia Narciarska im. Adama Małysza wyciąg

tel. +48 33 855 51 05 e-mail: info@wisla-malinka.com www.wisla-malinka.com

Godziny otwarcia

10.00-18.00

UWAGA! Godziny otwarcia i cennik mogą ulegać zmianie.

Aktualne informacje dostępne na stronie: www.wisla- malinka.pl

Wstęp

Bilet w dwie strony (góra/dół):

• normalny – 10,00 zł

• ulgowy 1 – 8,00 zł (dzieci powyżej 5. roku życia, młodzież szkolna i studencka, grupy zorganizowane powyżej 15 osób)

• ulgowy 2 – 6,00 zł (grupy zorganizowane młodzieży szkolnej, seniorzy powyżej 70 lat)

• dzieci do 5. roku życia – bezpłatnie

Dojazd

Z miejsca, w którym się znajdujesz można się tam dostać:

• własnym środkiem transportu: jedziemy drogą w kierunku Istebnej (DW 941), na rondzie Na Oazie trzeci zjazd, w kierunku Szczyrku (DW 942), po przejechaniu ok. 3,5 km na skrzyżowaniu skręcamy w lewo, w kierunku Wisły Malinki, za 650 m skręcamy w prawo na parking przy skoczni;

• transportem publicznym: przewoźnik Wispol; autobus relacji Cieszyn – Przełęcz Salmopolska, wysiadamy na przystanku Malinka Skocznia, wracamy się 300 m i jesteśmy na miejscu. Najbliższy przystanek, z którego można odjechać znajduje się przy ul. Olimpijskiej – aby do niego dotrzeć kierujemy się do głównego deptaka, następnie skręcamy w lewo, po przejściu ok. 320 m skręcamy ponownie w lewo, w ul. Olimpijską, przystanek znajduje się przed mostem, po prawej stronie. Rozkład jazdy: www.wispol.pl.

Historia miejsca

Turyści zainteresowani skokami narciarskimi mogą zwiedzić skocznię narciarską, największą w Beskidach.

Osoby decydujące się na wyjazd wyciągiem, mogę zwiedzić wieżę startową, gdzie znajduje się także taras widokowy i kawiarnia K-120.

Można stąd także wybrać się na szlak. Można żółtym szlakiem dojść na Cieńków i dalej na Baranią Górę.